Rezolutii Ordinea de zi a sedintei CZMI nr. 9 din data de:

Rezolutii 02.07.2025
Rezolutii 06.08.2025
Rezolutii 03.06.2025
Rezolutii 06.05.2025
Rezolutii 02.04.2025
Rezolutii 05.03.2025
Rezolutii 05.02.2025 
Rezolutii 15.01.2025
Rezolutii 04.12.2024 
Rezolutii 06.11.2024 
Rezolutii 02.10.2024
Rezolutii 11.09.2024
Rezolutii 26.07.2024
Rezolutii 03.07.2024
Rezolutii 05.06.2024 
Rezolutii 08.05.2024
Rezolutii aprilie 2024 
Rezolutii 06.03.2024
Rezolutii 07.02.2024
Rezolutii 10.01.2024 
Rezolutii 06.12.2023
Rezolutii  04.10.2022Rezolutii  02.09.2022Rezolutii  05.08.2022

PROGRAM

Program cu publicul

MARȚI și MIERCURI între orele 9, 00 - 12,00 ( depunere documente )
JOI între orele 9,00-12,00 ( eliberare documente )
Se păstrează obligativitatea depunerii documentațiilor astfel:
documentațiile de orice tip vor fi înregistrate dupa verificarea acestora de către consilierii de specialitate, ele fiind întăi depuse în format letric (pe hârtie) și apoi trimise identic în format digital.
1 exemplar digital și 1 exemplar letric (pe hârtie), identice, pentru a fi analizate. Comunicarea cu publicul se face:

online : email: contact@mail.djcsibiu.ro,
prin poștă, curierat

sau
telefonic: 0269-210113, Luni, Marți, Miercuri și Joi între orele 9,00 – 12,00
Consultările vor avea loc in zilele de Marți și Miercuri între orele 9,00 - 12,00, pe baza unei programări prealabile !
Plata avizelor se poate face:
- prin transfer bancar - în contul RO24TREZ57620E365000XXXX  Trezoreria Sibiu
CUI - 4240936
Direcția Județeană pentru Cultură Sibiu
cu menționarea numărului de aviz
sau
- la casieria instituției Marți , Miercuri, Joi între orele 9,00 – 12,00.

Powered by
Scriptics